utorak, 5. siječnja 2016.

ŠOK! ŽIVOT MU VISI O KONCU: Doktori otkrili da Kristijan Golubović ima tumor na mozgu!

Iako je danas trebalo da se javi u zatvor na izdržavanje preostale četiri godine robije, Kristijan Golubović, ponovo je operisao glavu. On ističe da sumnja da je u pitanju tumor, dok ga ljekari uvjeravaju da se radi o infekciji, koja je nastala prilikom, prve operacije.
``Trenutno ležim na aparatima sa braunilom u veni, spremam se da uđem u operacionu salu i veoma se loše osjećam``, kaže u dahu Kristijan i nastavlja:

``Došao sam u privatnu kliniku gdje mi je nedavno rađena operacija kapilara u glavi, jer mi danima nije dobro. Doktori tvrde da je u pitanju infekcija koja se dogodila dok su prošli put kamerom prolazili kroz uho i da je zbog toga nastala upala. Mislim da kriju istinu od mene i da je u pitanju, mnogo ozbiljnija stvar i neizlječiva bolest. Rekao sam im: Snažan sam i jak čovjek, ja mogu da podnesem istinu, ali svi su ostali nemi. Zato sumnjam u ono najgore``, ispričao je Kristijan pred operaciju za Alo, ističući kako sumnja da ima tumor.

Nakon nekoliko odlaganja Kristijan bi rebalo da se javi u zatvor, kako bi odlažao preostale četiri godine zbog dilovanja droge. Ipak on će zbog zdravstevnih problema opet tražiti odlaganje.

``Lako ću za zatvor to je najmanji problem, samo da mi bude dobro.  Kada budem zdrav nije mi teško ni u zatvoru da budem``, rekao je Kristijan napominjuću da će se ukoliko bude odbijen žaliti.

Nema komentara:

Objavi komentar