ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

POZNATA SRPSKA PJEVAČICA PRIZNALA: “Kako sam otkrila da imam rak!”

Pamtimo je po velikim folk hitovima poput pjesme “Dugo te, dugo, očekujem”, ali i saradnji sa “Plavim orkestrom” na jednom od najvećih hitova 80-ih “Šta će nama šoferima kuća”. Nada Obrić (57), poznata srpska pjevačica rodom iz Zvornika (BiH) dva puta se borila sa kancerom…

Prvi put je, kako je ovih dana priznala, sama sebi postavila dijagnozu, iako nije imala nikakve znakove bolesti.
– Predosjetila sam da nešto nije u redu, mada me ništa nije boljelo, sjajno sam izgledala, imala 57 kilograma, trenirala svaki dan – prisjetila se Obrićeva u emisiji “Grand magazin”.

– Te 1999. godine, za vrijeme bombardovanja, otišla sam u prodavnicu namještaja da kupim dvije foteljice da ih stavim u spavaću sobu, da bi, ako se razbolim, oni koji mi dođu u posjetu mogli tu da sjednu. Onda sam otišla u Njemačku i uhvatim sebe na kasi da plaćam tri pidžame koje sam kupila, razmišljajući da mi trebaju pamučne pidžame u bolnici. Dok sam to plaćala, shvatim da nešto nije u redu i kažem tadašnjem suprugu da moramo odmah u Beograd, jer sam jako bolesna. Rekla sam djeci da idem kod doktora i odem kod ginekologa. Odmah sam mu rekla da imam rak. Ispostavilo se da sam došla prktično u posljednji čas i odmah sam operisana – ispričala je Nada Obrić u emisiji čija je tema bila prevazilaženje životnih teškoća.



Nema komentara:

Objavi komentar