srijeda, 2. prosinca 2015.

SUPRUGA KRISTIJANA GOLUBOVIĆA: “Dobijala sam prijetnje dok je Kristijan bio na Farmi!”

Iako nije željela da otkriva detalje, supruga Kristijan Golubovića je za Alo!ispričala da je dobijala razne prijetnje dok je Kristijan boravio na “Farmi” i da joj je zbog toga zdravlje narušeno.

– Ne mogu da vam otkrijem, ali dobijala sam prijetnje od pojedinih ljudi, pa je to uticalo na moj problem sa organima za varenje. Ali nisam bolesna i nemam nikakav kancer, kao što su pojedinci pisali. Drago mi je što je izašao, jer su provokacije postajale sve ozbiljnije. Da li će se vratiti, ne znam, ali najbitnije mi je da je tu, pored mene i kćerke, i da me voli kao što me je volio – ispričala je Ivana za Alo!
– Uvijek sam vjerovala u njegovu ljubav i nosim se mišlju da je jedina i vječna. Iako sam znala da je njegovo ponašanje na Farmi dio igre, novinski napisi su mi smetali. Mnogi su me pitali: “Šta ćeš sa njim, zar ne vidiš kakav je on”. Ali, nisam mogla da se razvedem od televizora! Morala sam u četiri oka da razgovaram sa njim. Kristijana volim, planiram da sa njim ostanem i mogu vam otkriti da planiramo prinovu – otkrila je Ivana.
Kristijan je u nedjelju uveče proslavio 46. rođendan u jednom klubu u Kraljevu. Fanovi su ga čekali ispred kako bi se fotografisali s njim, dok su oni koji su ušli, bukvalno stajali u redu ne bi li se uslikali sa zvijezdom “Farme”.

Nema komentara:

Objavi komentar