četvrtak, 3. prosinca 2015.

POGLEDAJTE KAKVO SU OBILJEŽJE postavili na mjesto gdje je ukopan mladi Tuzlak koji je poginuo na motoru! FOTO


U osmom mjesecu 2014. godine, u motociklističkoj nesreći stradali su dvojica Tuzlaka, Hasan Sinanović (23) zvani Hasko i Neven Kalesić (23)…


Vozeći motocikl, Hasan i Neven su udarili u Z.O (59) te su nakon prevrtanja motora na licu mjesta obojica smrtno stradali.
Kako su bili navijači FK Sloboda Tuzla, vijest da su nastradali potresla je Grad Soli. Noć prije posljednjeg ispraćaja dvojici stradalih Tuzlaka na mostu Pasarela u 23 sata navijači i prijatelji došli su uz baklje i natpise odati posljednji pozdrav svojim prijateljima.
I danas je u Tuzli bilo emotivno. Hasanu Sinanoviću Haski, postavljen je nišani (nadgrobni spomenik) na mjesto gdje je ukopan.. Uklesana je i vrlo emotivna poruka, odnosno stihovi pjesme “Prljavog kazališta”:
Uvijek sam želio biti heroj, ne kao James Bond prokleti tajni agent! Želio sam biti heroj, heroj ulice. Bar jedan dan djevojko, bar jedan sat. Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme, ja bi bio Romeo a ti Juliet. Uvijek sam sanjao da sam ja heroj koji će promijeniti baš čitav svijet. Znam… Rođen sam da budem vaš heroj…

Nema komentara:

Objavi komentar